Podpora

Vyřešíme každý problém

manuály a katalogy

NOORDI SOLE

File description
manuál údržby

NOORDI FJORDI

File description
manuál údržby

Luno manual

File description
manuál údržby

NOORDI AQUA

File description
manuál údržby

FAQ

Jak dlouho trvá oprava při případném problému s kočárkem?

Záleží na druhu opravy případně na dostupnosti konkrétního náhradního dílu, ale snažíme se, aby doba opravy byla minimální. Maximálně je provedena v zákonné lhůtě 30 dní. Pokud vada nebrání využívání kočárku, lze se s obchodem, kde byl kočárek zakoupen, domluvit na odevzdání k opravě, až když je příslušný náhradní díl k dispozici. Doba bez kočárku se tak zkrátí na minimum.

Kolik stojí opravy po uplynutí záruční doby?

To samozřejmě záleží na typu opravy, ale autorizovaný servis v každé zemi dbá, aby oprava byla provedena kvalitně a za optimální cenu.

Berete si zodpovědnost za opravené nebo vyměněné části kočárku po opravě?

Noordi je zodpovědné za opravy provedené autorizovaným servisem v dané zemi a za originální části použité na případnou výměnu.

Kam mohu poslat kočárek k opravě?

Vždy kontaktujte obchod, kde jste kočárek zakoupili a ten zařídí případnou opravu či výměnu v autorizovaném servisu.

Webové stránky využívají k nezbytné funkčnosti a měření soubory cookies. Používáním stránek souhlasíte s použitím nezbytných a měřících cookies.

Udělíte nám prosím souhlas, s použitím cookies pro personalizaci reklam? Více informací...